Dla kogo inwestycja w myjnię bezdotykową jest strzałem w 10?

Pieniądze możesz zainwestować w akcje, nieruchomości, czy surowce, a żeby przejść na swoje, możesz zdecydować się choćby na franchising i prowadzić działalność pod szyldem obcej marki. Każde z powyższych rozwiązań ma swoje wady i zalety. Rynek akcji i nieruchomości nękany jest cyklicznie kryzysami i olbrzymimi stratami, a biznes franchisingowy najczęściej wymaga zasobów w postaci pracowników.

Dla wielu osób znakomitym wyjściem okazuje się biznes pasywny w postaci myjni bezdotykowej, który nie wymaga zatrudniania pracowników – zatem wszelkie problemy związane z kryzysem na rynku pracy nie są problemem. W tym biznesie unikniesz także innych ryzykownych czynników związanych z gospodarką, które zdarzają się na rynkach papierów wartościowych, czy nieruchomości. No… chyba, że wszyscy przerzucą się z samochodów na rowery, ale czy to realne, kiedy Polska jest krajem z niemal najwyższą liczbą pojazdów?

W dzisiejszym artykule pokażemy Ci, z czym wiąże się inwestycja w biznes myjni bezdotykowych i sam zdecydujesz, czy jest to biznes dla Ciebie.

Ile pieniędzy potrzebuję na otworzenie własnej myjni bezdotykowej?

Cena myjni bezdotykowej uzależniona jest przede wszystkim od jej rodzaju oraz wielkości. Najtańsza inwestycja – myjnia z jednym stanowiskiem to koszt ok. 150 tys. zł, w przypadku dwóch stanowisk musimy się liczyć z ceną rzędu 270 tys zł.

Elementami, od których zależy koszt budowy myjni bezdotykowej, są przede wszystkim elementy techniczne, czyli użyta technologia (im nowocześniejsza, tym większa szansa na przyciągnięcie większej liczby klientów) oraz rodzaj zadaszenia. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w tym wpisie:
https://redconst.pl/2019/01/14/od-czego-zalezy-cena-budowy-myjni-bezdotykowej-i-jak-pozyskac-srodki/

Co zrobić, jeśli nie mam środków na inwestycję?

Klientom, którzy nie mają lub nie chcą finansować gotówką całej kwoty inwestycji rekomendujemy leasing, ponieważ jest to forma najkorzystniej opodatkowana. Gdy już otworzysz myjnie, generuje ona przychód, z którego spłacasz koszty leasingowe, a te z kolei w całości możesz wliczyć w koszty uzyskania przychodu.

Inną formą finansowania, z której korzystają przede wszystkim osoby jeszcze nieprowadzące działalności gospodarczej, lub te niespełniające warunków uzyskania leasingu jest kredyt. Jeżeli kiedykolwiek brałeś kredyt na większą kwotę – np. hipoteczny, to zapewne w Twojej głowie jest w tej chwili wizja spędzenia wielu godzin na papierkowej robocie – nic bardziej mylnego!

W Redconst oferujemy kompleksową usługę, dlatego wszystkie formalności związane z leasingiem, czy kredytem nasi klienci ograniczają do minimum – większość załatwiamy za nich. Szczegółów na temat finansowania działalności dowiesz się z tego wpisu: https://redconst.pl/2018/01/19/finansowanie-budowy-myjni-bezdotykowej-skad-wziac-srodki/

Czy potrzebuję działki?

Jeżeli masz nieco pojęcia o biznesie, to zapewne domyślasz się, że kluczową sprawą w kwestii takiej inwestycji, jak myjnia bezdotykowa – jest jej lokalizacja. Nie wystarczy kawałek ziemii – potrzebna jest także skrupulatna analiza lokalizacji, a także konkurencji. Tego kroku nie można pominąć, ponieważ rozpoznanie rynku na wcześniejszym etapie jest podstawowym czynnikiem, który będzie w przyszłości rzutował na rentowność całej inwestycji.

Dobrą wiadomością jest jednak to, że w kwestii wyboru lokalizacji, jak i jej analizy także odciążyliśmy naszych klientów. Bazując na naszym bogatym doświadczeniu, wciąż szukamy perspektywicznych działek pod inwestycję w myjnię, a następnie przeprowadzamy ich analizę opłacalności. Katalog obecnie oferowanych przez nas lokalizacji możesz sprawdzić tutaj: https://redconst.pl/dzialki-pod-budowe-myjni/

Kiedy zwróci się inwestycja w myjnię?

W internecie spotkasz się z bardzo wieloma opiniami na temat zwrotu z inwestycji w myjnię bezdotykową ale będąc obiektywnym, nie można wskazać precyzyjnie okresu, w którym zwróci się myjnia. W zależności od warunków, w których funkcjonuje, a przede wszystkim poniesionych nakładów, myjnia może się zwrócić już po 2-3 latach, a średnio zakładamy, że maksymalny czas zwrotu z inwestycji to 5 lat.

Na pewno ważną i docenianą przez naszych klientów cechą Redconst jest fakt, że nasza współpraca nie kończy się wraz z ukończeniem myjni. Nawet po zakończeniu realizacji cały czas służymy fachową pomocą i doradztwem na temat tego, jak optymalnie zwiększać przychody i zyski.

Z czym jeszcze wiąże się ten biznes?

Nie będziemy ukrywać, że budowa myjni bezdotykowej to skomplikowany proces, a bariery wejścia w ten biznes są spore – lecz to jest także dobra wiadomość, bo gdyby ten biznes był prosty, to każdy by na nim zarabiał.

Nie jeden inwestor mógłby się poddać na etapie biurokracji związanej z pozwoleniami, jakie trzeba uzyskać. Chodzi tu głównie o decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, pozwolenie wodnoprawne oraz najważniejsze – pozwolenie na budowę. Jednakże wszelkie te sprawy są dla nas chlebem powszednim, dlatego będziemy je dla Ciebie pilotować, kiedy już zdecydujesz się otworzyć myjnię bezdotykową.

Wciąż jeszcze masz wątpliwości, czy myjnia bezdotykowa to biznes dla Ciebie?

Odbierz bezpłatnie arkusz pytań, który potwierdzi Twoje przypuszczenia lub rozwieje mity dotyczące zarabiania na automatycznej myjni bezdotykowej: https://redconst.pl/checklista

Jeżeli po odpowiedziach na powyższe pytania nadal będziesz miał wątpliwości, skontaktuj się z nami: https://redconst.pl/kontakt/

Wpisy, króre mogą Cię zainteresować
Podziel się tym!
Paweł Karcz
Autor artykułu
Zajmuję się rozwojem sieci myjni Redconst, więc znam proces budowy od samych początków, biznesplanu i projektów, aż po wykończenie i zasady funkcjonaowania zyskownych punktów. Chętnie dzielę się z Tobą swoją wiedzą.
Pobierz ebooka

Odbierz bezpłatnie ebooka i nie popełnij błędów, które mogą zaszkodzić Twojej myjni bezdotykowej. Wskazówkami, o których warto wiedzieć przed zbudowaniem pierwszej myjni dzieli się Marcin Orlik.

Bądźmy w kontakcie!

Chcesz zbudować nowoczesną myjnię?
Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o szczegółach.

Paweł Karcz

Dyrektor Rozwoju Marki

Monika Pasterak

Biuro Obsługi Klienta

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Zobacz politykę prywatności.