7 czerwca 2020 Marcin Orlik
niedziela, 07 Czerwiec 2020

Myjnie bezdotykowe – twój pomysł na biznes


Liczba myjni bezdotykowych potroiła się w ciągu ostatnich dziesięciu latach. Nie oznacza to jednak, że nie ma miejsca na rynku na kolejne. Wręcz przeciwnie! Tego typu obiekty wypierają „stare” i znane nam punkty do mycia samochodów przy stacjach benzynowych, a koszty utrzymania nowoczesnych obiektów spadają – ze względu na odzysk wody czy oszczędne programy do dozowania chemii samochodowej. Zobacz, czy myjnie bezdotykowe to Twój sposób na biznes.

Skąd taka popularność wśród bezdotykowych myjni samochodowych?

Możemy szukać trendów, zbadać zachowania konsumentów lub po prostu spojrzeć na to z własnego punktu widzenia. Zależy nam na oszczędności nie tylko pieniędzy, ale i czasu. Tradycyjne myjnie z programami to koszt od 20 złotych w górę, a sam proces czyszczenia to niekiedy nawet pół godziny! A na myjni bezdotykowej wydamy połowę tej stawki, a sam samochód będzie lśnić średnio po 7 minutach!

Myjnia bezdotykowa – czysty zysk!

W Polsce przypada średnio 60 samochodów na 100 mieszkańców, jest to imponujący wynik i jeden z najwyższych w Europie. Czy są to stare klasyki, youngtimery, miejskie hatchbacki czy drogie limuzyny – każdy kierowca chce, by jego pojazd był czysty i zadbany. A to, jak często będzie korzystać z myjni bezdotykowej, jest uzależnione od kosztów, jak i czasu. I tutaj jest okazja dla samego inwestora. Tradycyjna myjnia jednocześnie może obsłużyć tylko jedno auto – nawet, gdy kierowca wydaje dwa razy więcej (ale i potrzeba dwa razy więcej czasu).

W przypadku bezdotykowych myjni, liczba stanowisk jest większa – a więc znika problem długich kolejek i w tym samym czasie z usługi korzysta kilka osób. A do tego, nie trzeba żadnego operatora! Koszty obsługi maleją i ograniczają się wyłącznie do mediów (woda i prąd) oraz serwisu urządzeń myjących. 

Nie mamy wątpliwości, że myjnie bezdotykowe to szybko rozwijający się segment w biznesie w ostatniej dekadzie. Uważa się, że zwrot inwestycji następuje nawet w ciągu 3 lat! A przy tym nie trzeba mieć fachowej wiedzy i doświadczenia, ponieważ Redconst dzieli się całym know how przy budowie myjni bezdotykowych na zlecenie klientów. Można stworzyć jeden punkt w mieście, dobierając wspólnie odpowiednie miejsce lub nawet całą sieć, maksymalizując zyski w niewielkim czasie.

 

Od biznesplanu do biznesu – własna myjnia razem z Redconst

Od decyzji do wielkiego otwarcia swojej pierwszej, własnej myjni bezdotykowej dzieli Cię już tylko jeden krok. Rachunek zysków i strat sugeruje, że jest to właściwy krok i warto zainwestować w biznes oparty na czystości. Nie będziemy tutaj przedstawiać kolejnych badań i trendów sugerujących, że każdy kierowca, nawet ten, którego wartość auta nie przekracza dwóch średnich pensji, korzysta z bezdotykowych myjni – przechodzimy do konkretów!

Redconst pomaga w zbudowaniu własnego biznesu, oferując doradztwo, wypełnienie formalności, jak i pomoc w budowie oraz serwisowaniu sprzętu w późniejszym czasie. Kompleksowa oferta budowy od zera z Redconst to wygoda, ale i bezpieczeństwo. Firma posiada doświadczenie, bo sama na Śląsku posiada własne punkty z bezdotykowymi myjniami, które świetnie prosperują, a Ty możesz wykorzystać ich doświadczenie i wiedzę. Pomoc wyspecjalizowanej w swej dziedzinie instytucji umożliwi ci dobór najlepszych rozwiązań i zminimalizuje ryzyko niepowodzenia planowanej inwestycji.

Pierwszym krokiem, jak w przypadku każdej innej działalności, będzie biznesplan, którego wykonanie zlecić możesz specjalistycznej firmie. Dzięki popartej praktyką wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu w budowie i obsłudze myjni bezdotykowych specjaliści z firmy Redconst nie tylko oszacują koszty Twojej inwestycji, ale także jej potencjalne obroty w przyszłości. Takie informacje będą niezwykle cenne przy rozmowach z inwestorami czy banku w celu zdobycia środków na start. W gronie niezbędnych do załatwienia formalności znajduje się także wybór odpowiedniej działki, a następnie uzyskanie pozwoleń na budowę w jej granicach i doprowadzenie niezbędnych mediów.

Te obowiązki również mogą przejść na barki Redconst. Po stworzeniu biznesplanu, czas na działanie. W pierwszej kolejności ustalana jest liczba stanowisk – z pomocą Redconst oszacuje się zapotrzebowanie, tak aby w pełni wykorzystać popyt na rynku. Dlatego cały system myjni bezdotykowych będzie „szyty na miarę” – dostosowany do potrzeb i wymagań klienta, ale i opłacalna pod względem zainwestowanych pieniędzy. Dodatkowe urządzenia (rozmierniaki do monet, możliwość płatności kartą, odkurzacze, dozowniki do papieru czy płynu do spryskiwaczy) – tak, aby w pełni wykorzystać potrzeby, jakie będą mieli przyszli klienci. Bogate doświadczenie w budowie myjni bezdotykowych pozwala na dobór wyłącznie najlepszych urządzeń, których obecność z pewnością przełoży się na późniejszy popyt na usługę.

Aby stanowiska spełniały założenia nowoczesnych i praktycznych myjni samochodowych, można wyposażyć je w dodatkowe udogodnienia funkcjonalne i techniczne. W zależności od potrzeb potencjalnych klientów, można poszerzyć ofertę o zróżnicowane programy mycia. W spersonalizowanej ofercie Redconst znajdziesz także możliwość konfiguracji dodatkowych opcji dla stanowisk, np. sterowanie myjni za pomocą telefonu komórkowego, zróżnicowane formy płatności, a także odzysk wody czy monet.

 

Przedsiębiorco – nie jesteś sam!

Wielu przedsiębiorców – zarówno początkujących, jak i tych dużo bardziej doświadczonych w biznesie – na początku działalności popełnia szereg błędów, których najczęściej da się uniknąć. Firma Redconst to coś więcej, niż wykonawca – to partner, dzięki któremu ustrzeżesz się przed wszystkimi pomyłkami, o które nietrudno przy budowie bezdotykowej myjni samochodowej. Dzięki ścisłej współpracy z klientem na każdym etapie budowy i wyposażenia myjni, a także dzięki doskonałej znajomości branży, popartej wieloletnim doświadczeniem, współpraca z wykonawcą pozwala na dobór idealnie spersonalizowanych rozwiązań, które wyróżnią Twoją myjnię na tle konkurencji.

 

 

Czy myjnia to coś dla mnie?

Znajdź odpowiedź!

Odbierz checklistę