myjnia bezdotykowa czy warto

Myjnia bezdotykowa – czy warto inwestować? 10 różnych punktów widzenia.

Po trudnych gospodarczo czasach czas na odwilż. Rynki powoli otrzepują się z kurzu, by znów rosnąć. To świetny czas na inwestycje. Jeśli chcesz otworzyć firmę i chodzi Ci po głowie myjnia bezdotykowa, to dobrze trafiłeś. Dowiedz się, czy warto w nią inwestować.

Według danych z Głównego Urzędu Statystycznego na rok 2019 w Polsce jest 29 656 238 zarejestrowanych pojazdów. Aż 22,5 mln są to auta osobowe.

Co to oznacza?

Że z punktu widzenia właściciela myjni samochodowej rynek jest ogromny, a możliwości rozwoju niemalże nieograniczone.

Dlaczego?

Bo aut wciąż przybywa, a z roku na rok kierowcy coraz chętniej odchodzą od mycia aut w garażu.

Czy zatem inwestycja w myjnię samochodową to pewny zysk?

Poznaj 10 zalet posiadania takiego biznesu.

Myjnia bezdotykowa – czy warto inwestować?

Spójrzmy na inwestycję w myjnie z 10 różnych punktów widzenia.

Wyliczenia

Porównując myjnię bezdotykową z biznesami innego formatu widać jedno. Myjnia jest to model bardzo prosty do skalkulowania. Głównymi kosztami są dzierżawa gruntu, budowa obiektu i wyposażenie. 

W Redconst jesteśmy w stanie przekalkulować rentowność biznesu w danej lokalizacji, co stanowi mocny argument za tym, by zaplanować rozwój inwestycji w czasie.

Formalności

Otwarcie biznesu jest proste. Kilka wniosków i firma figuruje w rejestrze CEIDG. A co z pozwoleniami na budowę? Tych jest, aż 3. Sam widzisz, że to niezbyt dużo. Dokładnie chodzi o warunki zabudowy, pozwolenie wodno-prawne i pozwolenie na budowę.

Najlepsze jest to, że poza wybudowaniem obiektu, w formalnościach również Ci pomożemy.

Finanse z góry

Ogromną zaletą tego modelu biznesowego jest przewidywalna płynność finansowa. Choć na świecie dzieją się różnorodne rzeczy, to na ulicach aut nie brakuje. Każde z nich się brudzi, a przyjeżdżający klient płaci z góry za usługę.

Automatyzacja

Myjnia bezdotykowa to biznes, który jest mocno zautomatyzowany. Do obsługi punktu potrzeba wyłącznie jednej osoby. Może to być właściciel lub ktoś zaufany, by ograniczyć koszta biznesu.

Pasywny biznes przyszłości

Z czasem klienci wręcz wymagają od różnych branż automatyzacji połączonej z cyfryzacją. Nic w tym dziwnego. Oszczędza to czas i pieniądze. 

W prowadzeniu myjni nie jest inaczej. Coraz częściej do obsługi płatności wykorzystuje się terminal do kart, a nawet aplikacje mobilne. Za bezpieczeństwo dbają kamery podłączone do monitoringu, a za serwis urządzeń firma, która myjnię postawiła.

Wysoki poziom bezpieczeństwa inwestycyjnego

Inwestycja w myjnie to biznes nawet dla tych, którzy są bardzo ostrożni. Dlaczego?

Ponieważ jest to:

  • Sprawdzony model biznesowy
  • Środki na budowę można pozyskać z dotacji
  • Doświadczona firma stawiająca myjnie minimalizuje ryzyko popełniania błędów
  • Obsługa myjni praktycznie nie wymaga udziału przedsiębiorcy, dzięki czemu ten może zarabiać gdzie indziej, budując poduszkę finansową

Potencjał współprac          

Sukces myjni zależy w dużym stopniu od lokalizacji. W miejscu, gdzie jest ruch np. przy stacji paliw lub supermarkecie auta po prostu się pojawiają. Wejście we współpracę z właścicielem takiego punktu stwarza świetne warunki do stabilnego ruchu na myjni.

Rozwijający się rynek

Aktualnie myjnia to nie tylko dyszę podające wodę i środek czyszczący. To również urządzenia do odkurzania, prania tapicerki, czyszczenia opon i wielu innych usług, których kierowcy potrzebują.

Biznesplan

Właściciel decydujący się na wybudowanie myjni np. z Redconst daje od siebie wyłącznie czas i środki inwestycyjne. W zamian dostaje gotowy biznesplan, który został wielokrotnie sprawdzony.

Znana marka

By zwiększyć prawdopodobieństwo szybkiego sukcesu, warto postawić na sprawdzoną markę, która od lat oferuję budowę myjni samochodowych od A do Z w całej Polsce.

Doskonałym tego przykładem jest Redconst, który od 10 lat zbudował już 107 funkcjonujących obiektów.

Podsumowanie

Chcesz otworzyć biznes? Lepiej trafić nie mogłeś. Teraz już powinieneś wiedzieć, czy warto inwestować w myjnię bezdotykową.

Chcesz dowiedzieć się więcej o Twoim przyszłym biznesie? Skontaktuj się z nami.

Wpisy, króre mogą Cię zainteresować
Podziel się tym!
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Paweł Karcz
Autor artykułu
Zajmuję się rozwojem sieci myjni Redconst, więc znam proces budowy od samych początków, biznesplanu i projektów, aż po wykończenie i zasady funkcjonaowania zyskownych punktów. Chętnie dzielę się z Tobą swoją wiedzą.
Pobierz ebooka

Odbierz bezpłatnie ebooka i nie popełnij błędów, które mogą zaszkodzić Twojej myjni bezdotykowej. Wskazówkami, o których warto wiedzieć przed zbudowaniem pierwszej myjni dzieli się Marcin Orlik.

Bądźmy w kontakcie!

Chcesz zbudować nowoczesną myjnię?
Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o szczegółach.

Paweł Karcz

Dyrektor Rozwoju Marki

Natalia Henkel

Biuro Obsługi Klienta

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Zobacz politykę prywatności.