Chcesz otworzyć myjnię bezdotykową? Masz kapitał, czas i chęci jednak brak praktycznej wiedzy? Jesteś we właściwym miejscu, żeby ją poznać. Poniżej dowiesz się jak krok po kroku otworzyć myjnię samochodową.
Czego się dowiesz:
Planując budowę myjni samoobsługowej, warto zacząć od lokalizacji. To ona w największym stopniu warunkuje wysokość zarobków.
Im więcej dzieje się wokół, tym lepiej dla Ciebie. Poniżej znajdziesz kilka warunków, które warto wziąć pod uwagę przy wybieraniu działki.
Wielkość obiektu zależy przede wszystkim od zapotrzebowania na usługi, stąd w częściej uczęszczanym miejscu najlepiej zainwestować w wielostanowiskowy obiekt.
Każde stanowisko wymaga miejsca. Poniżej dowiesz się ile m2 jest potrzebnych do rozbudowy obiektu.
Ilość stanowisk | Powierzchnia obiektu | Powierzchnia działki z uwzględnieniem dojazdów |
Dwa stanowiska | 60 m2 | 470 m2 |
Trzy stanowiska | 90 m2 | 560 m2 |
Cztery stanowiska | 120 m2 | 650 m2 |
Pięć stanowisk | 150 m2 | 740 m2 |
Sześć stanowisk | 180 m2 | 830 m2 |
Cztery stanowiska + kontener | 135 m2 | 695 m2 |
Sześć stanowisk + kontener | 195 m2 | 875 m2 |
Sprawdź wielostanowiskowe realizacje Redconst.
To kluczowy element realizacji inwestycji. Działka pod budowę myjni bezdotykowej powinna być wydzierżawiona na jak najdłuższy okres, aby móc skalować lub dobrze zaplanować kolejne kroki rozwoju firmy.
Umowę z właścicielem działki warto zawrzeć przy pomocy specjalistów od prawa.
Skoro już działka jest, to można przejść do spraw technicznych.
Ilość stanowisk
Uwzględniając popyt na usługę w danym miejscu, warto dobrać odpowiednią ilość stanowisk.
W miastach do 20 tys. mieszkańców dobrze sprawdzą się 3 stanowiskowe myjnie samoobsługowe, zaś w większych metropoliach przy stacji benzynowej 6 stanowiskowe z kontenerem.
Dodatki
Myjnia bezdotykowa to nie tylko mycie. To również odkurzacz, stanowisko od czyszczenia tapicerki itp. Inwestując w dodatkowe usługi, można zapewnić sobie przewagę nad konkurencją.
Wizualizacja
Dbając o wygląd obiektu, warto wykorzystać krzykliwe barwy, widoczne banery i ułatwienia, które skłonią kierowców do skorzystania z usług myjni samochodowej.
Dobór producenta jest kluczowy dla sukcesu inwestycji. Postaw na sprawdzone rozwiązania. Firma REDCONST działa na rynku od 10 lat i zapewnia 3 lata gwarancji.
Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Jak najbardziej.
Możliwości w tym zakresie opisane są szerzej w tym artykule Dofinansowanie na myjnie bezdotykową
Jednym z najważniejszych zadań jest uzyskanie pozwolenia na budowę oraz przygotowanie projektu architektoniczno-budowlanego.
Z tym zadaniem najlepiej pójść do architekta – specjalizującego się w tworzeniu projektów myjni samochodowych.
Przygotowanie planu w krokach:
To etap sprawiający największą przyjemność dla inwestora. Myjnia powstaje bowiem w oczach.
Typowa kolejność prac:
O prawidłowy i kompleksowy montaż myjni zadbają nasi specjaliści. Sprawdź, jak to wygląda.
Po odbiorze możesz wreszcie poklepać się po plecach i powiedzieć DOBRA ROBOTA.
Twoja myjnia jest gotowa do użycia.
Gdy mamy za sobą takie tematy jak: pomysł na biznes, plan zagospodarowania, warunki zabudowy, dobry wykonawca, pozyskanie finansowania, dobór metrażu, korzystne warunki dzierżawy, liczba stanowisk. Czas na rzeczy stricte związane z działaniami marketingowymi i strategicznymi, które pomogą Ci zwiększyć zyski i jednocześnie skrócić czas zwrotu kosztów.
Specjalnie dla takich osób przygotowaliśmy kilka poradników, które dokładnie opisują kwestie z tym związane. Z artykułów dowiesz się jak zarządzać myjnią, by zmaksymalizować przychody oraz zapewnić sobie płynność finansową i przewidywalną przyszłość.
Zapraszamy do lektury:
Teraz już wiesz, jak otworzyć myjnię samochodową od procesu budowania myjni bezdotykowej, aż do jej odbioru i otwarcia dla klientów.
Jeśli czujesz się w tym zagubiony, to umów się na niezobowiązującą konsultację. Z ogromną przyjemnością wszystko Ci wytłumaczymy.
Marcin, twórca marki RedConst, to wizjonerski lider i inspirujący mentor, który motywuje zespół do realizacji ambitnych projektów. Jego kreatywność, strategiczne myślenie i zrozumienie rynku stanowią fundament sukcesu firmy.