Strona Główna Jak reklamować myjn...
Bez kategorii

Jak reklamować myjnię samochodową – 17 sposobów

Biznes związany z prowadzeniem myjni samoobsługowej staje się coraz popularniejszy. Trudno się dziwić...
Zewnętrzny widok myjni bezdotykowej, otwartej 24 godziny na dobę, z dużym banerem reklamowym przedstawiającym zielony samochód sportowy i hasłem „MYJNIA BEZDOTYKOWA”. Przed budynkiem widoczne są różne elementy, takie jak oznakowanie oraz stacje do płatności.

Biznes związany z prowadzeniem myjni samoobsługowej staje się coraz popularniejszy. Trudno się dziwić skoro z roku na rok rośnie ilość samochodów na Polskich drogach oraz coraz więcej naszych rodaków stara się dbać o pojazdy. Rosnąca konkurencja sprawia, że wielu właścicieli myjni zastanawia się nad reklamą. Jak reklamować myjnię bezdotykową, aby przynosiła jeszcze większy zysk? Dowiesz się z tego artykułu.

Czy reklamowanie myjni bezdotykowej jest konieczne?

Na rynku pojawia się coraz więcej myjni, co sprawia, że dotychczas istniejące miejsca muszą walczyć o potencjalnych klientów. Jeśli zauważyłeś, że do Twojej myjni przyjeżdża znacznie mniej samochodów niż wcześniej, oznacza to, że musisz zwiększyć lokalną świadomość o jej istnieniu i zachęć klientów do skorzystania z usług. W takiej sytuacji wartościowa i skuteczna reklama może sprawić, że dochody z myjni znacznie wzrosną, przerastając najśmielsze oczekiwania. 

Jak dobra reklama wpłynie na rentowność myjni i pozyskiwanie nowych klientów?

Nie każda myjnię bezdotykową posiada idealną lokalizację przy bardzo ruchliwej drodze. Jeśli by tak było, klienci pojawialiby się na niej sami bez nakładu środków na działania marketingowe. 

Niestety w sytuacji, gdy ulokowałeś swoją myjnię przy mniej uczęszczanej trasie, nawet jeśli oferujesz świetną jakość mycia, nie ściągniesz na nią tylu klientów, ilu mogłaby obsłużyć. W takiej sytuacji musisz poprawić jej widoczność zarówno w przestrzeni lokalnej jak i w internecie. Dzięki temu zyskasz nowych klientów, a dochody myjni wzrosną.

Dobra reklama to dobra lokalizacja

Zaczniemy od sprawy podstawowej, czyli działki. To ona w największym stopniu decyduje o tym, jak Twoja myjnia będzie rozpoznawalna. Więcej na ten temat dowiesz się z wpisu: Jak wybrać działkę pod myjnię.

Reklama lokalna – Ogłoszenia, banery, spoty reklamowe, sponsoring 

Podstawą dla prowadzenia lokalnego biznesu jest zwiększenie świadomości klientów w najbliższym otoczeniu lokalizacji myjni. Jeśli znajduje się ona poza ruchliwą trasą i nie każdy ma możliwości zobaczyć jej szyld przejeżdżając obok warto pokusić się o wypromowanie jej w granicach miasta czy dzielnicy (zależy od jego rozmiaru). Najlepsze do tego celu będą:

Reklama myjni bezdotykowej w internecie – SEO, Google Ads, wizytówki Google, Facebook

Reklama myjni samochodowej w internecie to drugi sposób na poprawę widoczności Twojej firmy. Jeśli chcesz reklamować myjnię samochodową w internecie, musisz postawić na cztery najważniejsze kanały. 

8 nietypowych sposobów na to jak reklamować myjnię samochodową

Poniżej znajdziesz 8 innych, dość nietypowych sposobów promocji myjni samoobsługowej.

Marketing i reklama myjni samochodowej – Podsumowanie

Rynek myjni cały czas się zmienia i ewoluuje, przez co wymaga stanowczych działań ze strony właścicieli. Zwiększenie rozpoznawalności biznesu bez dwóch zdań poprawi rentowność twojej myjni samochodowej. Jeśli chcesz utrzymać stałych klientów jak i zdobyć nowych musisz zadbać o reklamę Twojego biznesu. Warto wykorzystać wszystkie dostępne kanały, aby dywersyfikować sposób pozyskiwania klientów. 

Jeśli zastanawiasz się nad budową myjni bezdotykowej, nasza firma może Ci w tym pomóc. Oferujemy zarówno działki jak i technologię dzięki, której rozpoczniesz swoją przygodą z biznesem.

Mężczyzna w granatowym garniturze siedzi na kanapie w nowoczesnym biurze, uśmiechając się do kamery. W tle widoczna jest ceglana ściana i roślinność, co tworzy przyjemną atmosferę. Producent myjni bezdotykowych prezentuje profesjonalny wizerunek.

Marcin Orlik

Autor artykułu

Marcin, twórca marki RedConst, to wizjonerski lider i inspirujący mentor, który motywuje zespół do realizacji ambitnych projektów. Jego kreatywność, strategiczne myślenie i zrozumienie rynku stanowią fundament sukcesu firmy.

Osoba trzymająca tablet z tłem w odcieniach czerwieni, na którym wyświetla się tekst 10 błędów, których unikajmy, budując pierwszą myjnię bezdotykową autorstwa Marcina Bruka. Idealne dla osób planujących inwestycje w myjnie bezdotykowe.

10 błędów, o których chciałbym wiedzieć zanim zbudowałem pierwszą myjnię

Odbierz bezpłatnie ebooka i nie popełnij błędów, które mogą zaszkodzić Twojej myjni bezdotykowej. 
Pobierz e-booka

Warto przeczytać także...

  • Samochód sportowy pokryty gęstą pianą w myjni bezdotykowej. W tle widoczna infrastruktura myjni oraz wąż do spłukiwania. Idealny przykład nowoczesnego procesu mycia pojazdów.
    Bez kategorii

    Jak właściwie dbać o karoserię i kondycję samochodu jesienią?

    Jesień to okres, podczas którego wiele czynników może negatywnie wpłynąć na kondycję i...
    Czytaj
  • Mężczyzna myje samochód za pomocą myjni bezdotykowej, otoczony przez prasowe banery promujące firmę REDCONST, z widoczną informacją o 10 powodach, dla których warto wybrać tego producenta myjni bezdotykowych.
    Bez kategorii

    10 powodów, dla których warto wybrać Redconst

    Coraz więcej przedsiębiorców w Polsce zauważa, że myjnie bezdotykowe to bardzo dobry sposób...
    Czytaj
  • Zielona konstrukcja myjni bezdotykowej z logo "redconst.pl" oraz oznaczeniem "WashDog Express". W tle widoczne chmury, co dodaje dynamiki do nowoczesnej architektury myjni. Idealne dla osób poszukujących efektywnego rozwiązania w myciu pojazdów.
    Bez kategorii

    Ekologiczne aspekty myjni bezdotykowych

    Współczesne społeczeństwo jest coraz bardziej świadome wpływu swoich działań na środowisko naturalne, co...
    Czytaj