Strona Główna Biznes a biznes pasy...
Bez kategorii

Biznes a biznes pasywny

Biznes często jest kojarzony z pracą w nieregulowanych godzinach, brakiem szefa, a także...

Biznes często jest kojarzony z pracą w nieregulowanych godzinach, brakiem szefa, a także nieograniczonymi dochodami. Takie są  teoretyczne założenia.

W praktyce otwarcie klasycznej firmy, to dosyć regularna praca 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Co gorsza, nawet arogancki klient szybko staje się ”szefem”, a nieograniczone dochody równoważą równie wysokie koszty.

Można jednak inaczej i nie chodzi tutaj o lenistwo, czy jakieś oszustwo. Chodzi o model biznesu, który daje przyjemność i satysfakcję finansową.

Bo z drugiej strony, kiedy coś jest dla Ciebie nieprzyjemne, to pomyśl, czy to ma sens? Wiadomo, że wszystko zależy od podejścia, ale chyba nie ma nic gorszego od zamęczania się czymś, co nie przynosi rezultatów, na które zasługujemy.

A co gdybyśmy napisali, że można prowadzić biznes niezależny od czasu pracy i pracowników?

Inwestując w myjnię bezdotykową, wybierasz biznes pasywny, czyli taki który nie wymaga od Ciebie siedzenia na miejscu przez 24h i ciągłego martwienia się, czy wszystko jest okey.

Najlepsze jest to, że jak Ty odpoczywasz, to twój biznes zarabia. Nie musisz regularnie przychodzić o 8 rano, możesz przyjść o 14 następnego dnia. No chyba, że zapcha się kasetka z monetami.

Myjnie bezdotykowe potrzebują Twojej uwagi średnio raz w tygodniu. Nie po to inwestuje się kilkaset tysięcy złotych, aby zakłócało to tzw. “czas dla siebie”.

Jak podoba Ci się ten pomysł na biznes, który zarabia nawet wtedy, gdy Ty śpisz?

Mężczyzna w granatowym garniturze siedzi na kanapie w nowoczesnym biurze, uśmiechając się do kamery. W tle widoczna jest ceglana ściana i roślinność, co tworzy przyjemną atmosferę. Producent myjni bezdotykowych prezentuje profesjonalny wizerunek.

Marcin Orlik

Autor artykułu

Marcin, twórca marki RedConst, to wizjonerski lider i inspirujący mentor, który motywuje zespół do realizacji ambitnych projektów. Jego kreatywność, strategiczne myślenie i zrozumienie rynku stanowią fundament sukcesu firmy.

Osoba trzymająca tablet z tłem w odcieniach czerwieni, na którym wyświetla się tekst 10 błędów, których unikajmy, budując pierwszą myjnię bezdotykową autorstwa Marcina Bruka. Idealne dla osób planujących inwestycje w myjnie bezdotykowe.

10 błędów, o których chciałbym wiedzieć zanim zbudowałem pierwszą myjnię

Odbierz bezpłatnie ebooka i nie popełnij błędów, które mogą zaszkodzić Twojej myjni bezdotykowej. 
Pobierz e-booka

Warto przeczytać także...

  • Grafika promująca Black Friday, przedstawiająca czerwoną armatę z kołem oraz hasło informujące o promocjach w Redconst, producenta myjni bezdotykowych.
    Bez kategorii

    Black Friday w Redconst

    Z okazji Black Friday w Redconst myjnia bezdotykowa nawet 22 500 zł taniej!
    Czytaj
  • Zewnętrzny widok myjni bezdotykowej, otwartej 24 godziny na dobę, z dużym banerem reklamowym przedstawiającym zielony samochód sportowy i hasłem „MYJNIA BEZDOTYKOWA”. Przed budynkiem widoczne są różne elementy, takie jak oznakowanie oraz stacje do płatności.
    Bez kategorii

    Jak reklamować myjnię samochodową – 17 sposobów

    Biznes związany z prowadzeniem myjni samoobsługowej staje się coraz popularniejszy. Trudno się dziwić...
    Czytaj
  • Okładka broszury "10 błędów, o których chciałbym wiedzieć zanim zbudowałem pierwszą myjnię bezdotykową", przedstawiająca praktyczne porady dla producentów myjni bezdotykowych.
    Bez kategorii

    Myjnie bezdotykowe – łatwy dochód pasywny?

    Myślisz, że myjnie bezdotykowe to łatwy dochód pasywny? Masz rację, pod warunkiem, że...
    Czytaj