Wejście w 3 dekadę XXI wieku wymusiło na społeczeństwie wzmożone środki bezpieczeństwa. Dotyczy to również myjni samochodowych. Płatność kartą staje się tutaj coraz popularniejsza. Jednak, czy warto w to inwestować?
Czego się dowiesz:
- Ile osób korzysta z bezpiecznych płatności w Polsce
- Czy płatność kartą na myjni daje coś więcej niż bezpieczeństwo
- Jak rozbudować własną myjnię o terminal do płatności Pay-Pass
Płatność kartą na myjni samochodowej – czy to w ogóle potrzebne?
2020 rok odmienił postrzeganie kart płatniczych. W ostatnim roku przeprowadzono ok. 1,644 mld transakcji bezgotówkowych, a liczba kart w Polsce wynosi ok. 36,1 mln sztuk.
Te dane sugerują jedno. Cenimy płatności za pomocą karty, ze względu na bezpieczeństwo i komfort użytkowania.
Jej użycie jest proste. Nie trzeba wyliczać gotówki, a tę można zmieścić nawet w malutkim portfelu. Te cechy są istotne z punktu widzenia myjni samochodowej, na której ilość transakcji w ciągu dnia może być 3 cyfrowa.
Transakcje bezgotówkowe – Korzyści dla właściciela myjni samoobsługowej
Płatności bezgotówkowe to jedna z najpopularniejszych form płatności w dzisiejszych czasach. Właściciele myjni samoobsługowych również powinni zastanowić się nad jej wprowadzeniem.
Dziś ciężko sobie wyobrazić, by firma nie miała terminala płatniczego. Oczywiście pewnym kompromisem są tutaj rozmieniarki, automaty na żetony, jednakże czy buduje to wizerunek nowoczesnej myjni bezdotykowej? Na to pytanie możesz odpowiedzieć sobie sam.
Niemniej bezgotówkowe transakcje przynoszą wiele korzyści, zwłaszcza ze względu na zmniejszenie potrzeby posiadania gotówki na terenie myjni. Dzięki temu można uchronić klientów przed wizytą w bankomacie, zanim trafią do myjni.
Ponadto bezgotówkowe płatności przyspieszają obsługę klientów ze względu na szybki czas realizacji płatności. Dzięki temu zwiększa się rotacja klientów, co wpływa na zwiększenie dochodów myjni. Właściciele myjni samoobsługowych otrzymują również dostęp do narzędzi analitycznych, które pozwalają na śledzenie liczby klientów i ich zachowań na terenie myjni. Korzyści z wprowadzenia bezgotówkowych transakcji przewyższają koszty z nimi związane, co sprawia, że jest to świetna inwestycja dla właścicieli myjni samoobsługowych.
Terminal płatniczy na myjni – coś więcej niż bezpieczeństwo
Choć płatności kartą są przede wszystkim bezpieczne, to na myjni równie ważny jest komfort użytkowania i oszczędność czasu.
Jednym z głównych upomnień wielu użytkowników takich stacji jest fakt, że nie ma gdzie rozmienić banknotów lub, że kasa nie przyjmuje monet.
Nie ma bowiem nic bardziej denerwującego niż stanie przy automacie i wrzucanie po raz enty monety, która wciąż wypada…
Płatności kartą rozwiązują ten problem.
Zwiększają komfort dla użytkownika, a jednocześnie ograniczają udział inwestora/pracownika w obsługę punktu, który dotychczas wyposażony w rulon monet musiał rozmieniać je zniecierpliwionym klientom.
Jak zainstalować termin do płatności Pay-Pass?
Montaż automatu do realizacji bezpiecznych i wygodnych płatności Pay-Pass może odbyć się praktycznie w każdym momencie tj. przy budowie myjni lub jako opcja rozbudowy funkcjonującego już punktu.
Najlepiej w takiej sytuacji udać się do wykonawcy, który realizował budowę lub już na etapie planowania inwestycji poinformować go o takiej opcji.
W Redconst wiemy, że komfort użytkowania jest kluczowy dla klientów.
Od 10 lat budujemy myjnie, które stawiają na szybkość obsługi. Dlatego jeśli potrzebujesz płatności Pay-Pass tj. płatności zbliżeniowych, to wystarczy się z nami skontaktować.
Płatność kartą na myjni – Podsumowanie
Płatności kartą na myjni samochodowej to spore udogodnienie dla użytkownika i właściciela takiego punktu. Korzyści jest wiele, a zapotrzebowanie na tego typu opcję wciąż rośnie. Zainwestuj w przyszłość.
Chcesz zainstalować terminal do płatności zbliżeniowych na swojej myjni? Skontaktuj się z nami.