Myślisz, że myjnie bezdotykowe to łatwy dochód pasywny? Masz rację, pod warunkiem, że nie popełnisz tych 10 błędów.
Pamiętam, jak wielkie podekscytowanie towarzyszyło mi podczas budowy mojej pierwszej myjni. W wyobraźni malowałem piękne wizje, jak myjnia działa 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu i zarabia dla mnie pieniądze, a ja nic nie muszę robić.
Niestety, nie zapomnę też ogromnej frustracji, gdy kilka tygodni po jej wybudowaniu okazało się, że nie jest tak łatwo i kolorowo, jak początkowo zakładałem.
Popełniłem kilka błędów, które potem kosztowały mnie nie tylko mnóstwo pieniędzy, ale również wiele nerwów i nieprzespanych nocy. Ostatecznie wszystko skończyło się dobrze, jednak wiem, że nie każdy będzie miał tyle samozaparcia, aby walczyć
z trudnościami, które są wynikiem złych decyzji podjętych jeszcze przed uruchomieniem myjni.
... tylko wtedy, kiedy wiesz jak go prowadzić oraz jakich błędów unikać od samego początku działalności. W przypadku myjni już sam etap wybierania działki ma kluczowe znaczenie, bo może przesądzić o “być, albo nie być” dla dalszej popularności oraz rentowności obiektu.
Zły wybór lokalizacji, to zaledwie wierzchołek góry lodowej i tylko jeden z najczęściej popełnianych błędów przez początkujących właścicieli myjni bezdotykowych.
Dlatego postanowiłem zebrać swoje doświadczenia z ostatnich lat i spisać najważniejsze aspekty, na których najłatwiej się potknąć. Są to kardynalne błędy, które mogą skutecznie przekreślić Twoje marzenia o biznesie pasywnym, a których z powodzeniem można uniknąć.
Wszystko zostało opracowane w formie wygodnej i konkretnej publikacji elektronicznej, którą możesz łatwo pobrać na swój komputer.
Jeśli niebawem zamierzasz otworzyć własną myjnię, to ten materiał powinien być na pierwszym miejscu Twojej listy do przeczytania.
Dowiesz się m.in.:
...oraz znacznie więcej wartościowych informacji, o których chciałbym wiedzieć, gdy przymierzałem się do uruchomienia pierwszej myjni bezdotykowej.
To w sumie 10 rozdziałów, które są pełne konkretnych i praktycznych wskazówek zebranych na podstawie mojego długoletniego doświadczenia. Nie znajdziesz tam żadnych teoretycznych wywodów, ale przetestowane rozwiązania, które sprawdziły się u mnie oraz u setek moich klientów.
Marcin, twórca marki RedConst, to wizjonerski lider i inspirujący mentor, który motywuje zespół do realizacji ambitnych projektów. Jego kreatywność, strategiczne myślenie i zrozumienie rynku stanowią fundament sukcesu firmy.